مرکز کویین اسپا

  • 22026269
  • 09383330441
  • تهران- جردن گلشهر پلاک 7 برج مرجان طبقه 4 واحد 402
مرکز کویین اسپا تهران

زیبا ساختن ابروان میتواند تغییر شگفت انگیزی در ظاهر شما ایحاد کند منظور فقط تغییر در سبک ظاهر نیست بلکه حالت چهره شماست . ابروانی که شکل زیبایی دارند مانند قابی برای چشمان شما هستند ، درست مانند موهای آرایش کرده که قاب چهره است و قاب عکس که زیبا ساز یک نقاشی زیبا میتواند باشد .
اقراق نیست اگر بگوییم که شکل ابرو میتواند به ظاهر شما جلوه دهد و یا جلوه آن را از بین ببرد.
طراحی و درست کردن ابروها دقیقا مثل انتخاب عینک بروی صورت میباشد اگر ابروها به فرم صورت نخورند فرم صورت بهم خورده و شکل آن را تغییر میدهد.

میکروبلیدینگ متد جدیدی در آرایش دائم است و تفاوت هایی با تاتو های سنتی و هاشورهای مصنوعی میکروپیگمنتیشن دارد .طراحی موهای مینیاتوری کاملا ظریف و طبیعی بدون آسیب به پوست و تقویت کننده ریشه موهای ابرو نیاز به مهارت و تخصص لازم دارد. پرطرفدارترین شیوه زیبایی در سطح اروپا همگام با صنعت زیبایی دنیا .در مرکز کویین اسپ میکروبلیدینگ فوق تخصصی و اصولی ارائه میگردد.
با متد 2015 میکروبلیدینگ تنها اولین لایه سطحی پوست رنگ می گیرد که بعد ازگذشت چند ماه هیچ پخش رنگی زیر پوست دیده نمیشود و خطوط به نظم اولیه خود باقی می مانند برخلاف آن در روش های سنتی و هاشورهای قدیمی با استفاده از دستگاه های برقی رنگ به لایه زیرین پوست نفوذ کرده و بعد از گذشت مدتی دفرمه شدن خطوط پراکندگی و پخش پیگمنتهای رنگی زیر پوست مشهود است و امکان تغییر رنگ و مدل را با دردسرهای فراوانی همراه میسازد
ماندگاری ؟؟؟؟ درست یا نادرست ؟؟؟؟
شاید از نظر عموم ماندگاری طولانی مدت ، یکی از ابعاد میکروپیگمنتیشن خوب باشد چرا که باور نادرست عمومی به این صورت است که " کلی هزینه کردم که همیشه بمونه ..." چنین تفکری اساسا نادرست است زیرا :
امروزه در دنیای مد با تغییر سلیقه و دیدگاه مردم نسبت به معیارهای زیبایی ، لزوما باید امکان تغییر مدل ، رنگ و پاک کردن میکروپیگمنتیشن وجود داشته باشد همانطور که چند سال پیش تاتوهای ابرو ، سایه و کادری شکل بودند . در حالیکه اکنون تکنیک هاشور بهدصورت کاملا طبیعی مطلوب میباشد علاوه بر این ، با بالا رفتن سن ، افتادگی عضلات و ایجاد چین های دینامیک در صورت ، آرایش دائمی شما دچار تغییر شده و دیگر زیبا نخواهد بود

سالن های زیبایی زنانه تهران، اصناف و مشاغل تهران