فروش اینترنتی محصولات دکوراسیون ایران دک

  • 09194047212
  • 09125226626
  • تهران- رسالت، خیابان کرمان، خیابان شهید جمشید رویان، بن بست کاووسی، پلاک ۲، واحد ۷
فروش اینترنتی محصولات دکوراسیون ایران دک تهران

ایران دک با ارائه طیف گسترده‏‌ای از معتبرترین برندها در گروه‌‏های مختلف دکوراسیون و با همکاری نزدیک با وارد‏کنندگان و توزیع‏ کنندگان اصلی در ایران، تلاش می‏‌کند تا نیازهای مشتریان را در بخش دکوراسیون برآورده سازد.
ارائه قیمت‏‌های رقابتی و مناسب، همراه با کیفیت مطلوب خدمات پس از فروش از اولویت‏‌های ایران دک محسوب می‌شود. ایران دک با درک اهمیت این موضوع برای مشتریان خود و با بکارگیری نهایت توان و ابزارهای در دسترس در تعاملات خود با تامین‏ کنندگان، می‏‏‌کوشد امکان ارائه پایین ‏‏‌ترین قیمت‏‏‌ها و بهترین خدمات را فراهم آورد. طرح‏‏‌های تشویقی خرید همواره مورد توجه مشتریان بوده و ایران دک نیز به منظور قدردانی از مشتریان وفادار خود همواره تخفیف‏‌های قابل توجهی را در قالب طرح‌های مختلف مشوق خرید برای آنان در نظر می‏‏‌گیرد.
کیفیت و سهولت استفاده از وب‏ سایت ایران دک و خدمات ارائه شده در آن، یکی از مهم‏‌ترین و با اولویت‌ترین موضوعات در ایران دک بوده است و همه کارکنان فنی و تخصصی ما نهایت تلاش خود را به عمل می‌آورند تا با ارائه با‏کیفیت‏‌ترین و به‏‌روز‏ترین سرویس‏‌های مبتنی بر وب و تسهیل تمامی فرآیندهای بررسی، انتخاب و خرید کالا در وب سایت ایران دک، خدماتی شایسته و تجربه‌ای خوشایند را برای مخاطبان خود به ارمغان بیاورند.
در سایت ما چه چیزهایی خواهید یافت؟
انواع لوستر (شاخه ای - سقفی - آویز - سفالی - کریستالی - لوازم جانبی)
انواع آباژور (اسپرت - کلاسیک - کنارسالنی)
انواع ساعت دیواری و رومیزی (چوبی - اسپرت و مدرن - کلاسیک - ایستاده)
انواع تابلو (چرمی - بک لایت - پلی استر)
انواع میز (میزجلو مبلی - میز عسلی)
صنعت ساختمانی (رادیاتور آلمونیوم - رادیاتور شیشه ای - رادیاتور دکوراتیو - رادیاتور حوله خشک کن - سینکهای چوبی آشپزخانه)

دکوراسیون و معماری تهران، اصناف و مشاغل تهران