دکتر کامران جلالی - مغز و اعصاب

  • 02122800703
  • 09331648254
  • تهران- پاسداران، میدان نوبنیاد، انتهای شمالی لنگری، نبش سه راه اقدسیه، مجتمع اقدسیه (پلاک ۴۸)، طبقه ۵، واحد
دکتر کامران جلالی - مغز و اعصاب تهران

** برای تهیه کتاب با مطب جناب دکتر جلالی تماس حاصل فرمایید **
واژۀ «فرامولکولی» مفهومی گیج کننده دارد. همۀ ما با واژۀ «مولکول» آشنا هستیم و می دانیم که همۀ سلولهای بدن از مولکول ساخته شده و نیز می دانیم که بیماری بر اثر اختلال در عملکرد سلولها به وجود می آید؛ بنابراین بطور دقیق تر بیماری نتیجۀ اختلال در عملکرد مولکول است. طب رایج با استفاده از شیمیِ مولکولی، داروهایی را برای اصلاح تغییرات بیمارگونه می سازد و در درمان از آنها استفاده می کند؛ به همین دلیل آن را "پزشکی مولکولی" می نامند. پزشکی فرامولکولی که از قوانین شیمی فرامولکولی با بیش از ۶۰ سال قدمت استفاده می کند، سعی دارد تا با استفاده از نیروهای بین مولکولی اختلال عملکرد مولکول ها را اصلاح کند. به عبارت دیگر، پزشکی فرامولکولی با اصلاح عملکرد نادرست مولکول های بدن به وسیلۀ داروهای فرامولکولی، بیماری های بی شماری را ریشه ای درمان می کند. بنابراین پزشک فرامولکولی باید دانش جامعی دربارۀ پزشکی مولکولی (طب رایج)، داروهای فرامولکولی (طب هومیوپاتی) و طب سنتی داشته باشد. هر کدام از این علوم جایگاه ویژه ای دارد. تشخیص بیماریها با استفاده از فناوریهای پیشرفتۀ طب رایج صورت می گیرد، از داروهای فرامولکولی به عنوان ابزار درمانی استفاده می شود و برای حفظ تندرستی از طب سنتی در راستای شناخت طبیعت فرد، مواد غذایی و نیروهای مؤثر بر حفظ سلامتی استفاده میشود.

سردرد مزمن:
سردرد مزمن جزو بیماری هایی است که در طب رایج تنها درمان تسکینی و علامتی برای آن وجود دارد. هرچند در طب سنتی می توان با اقداماتی چون حجامت، بادکش و مرف داروهای گیاهی به نتایج مطلوبی رسید، این بیماری در پزشکی فرامولکولی با هر نوع شناخته شدۀ آن همچون میگرن، کششی، خوشه ای و ... درمانی در حد شفای کامل دارد. چنانچه سردرد به دنبال بیماری دیگری نیامده باشد، تقریباً به سرعت و ریشه ای درمان خواهد شد. آمار «مرکز پزشکی فرامولکولی سینا» حاکی از آن است که طی ۲۰ سال نزدیک به ۹۷ درصد افرادی که با شکایت سردرد مزمن مراجعه کرده اند و هیچ مشکل زمینه ای دیگر مرتبط با سردرد نداشته اند، در کمتر از چهار ماه شفای کامل را تجربه کرده اند.
بیماری ها با ریشة خود ایمنی یا اتو ایمیون همچون بیماری MS :
همانگونه که از نام این دسته از بیماری ها پیداست به دلیل عملکرد نادرست سیستم ایمنی، سلول های خودی، بیگانه تشخیص داده می شوند و مورد حمله سلول های ایمنی و یا آنتی بادی های خودی قرار می گیرند. در این حالت بسته به اینکه سلول های کدام بافت هدف سیستم دفاعی است بیماری های متعددی خواهیم داشت. برای نمونه اگر هدف پوست باشد عموماً خود را به صورت پسوریازیس، لوپوس و اسکلرودرمی، لیکن پان و بهجت نشان می دهد و اگر پوشش عصبی تحت تاثیر قرار گیرد بیاری MS خواهیم داشت. طب رایج برای همة این بیماری ها کاری جز درمان کنترلی و تسکین بخش نکرده است. استفاده طولانی مدت از داروهای سرکوب کننده ایمنی (اسروئیدها و یا کورتن ها)، داروهای کشنده سلول ایمنی (سایتوتوکسیک ها) و ضدالتهاب های غیر اسروئیدی نه تنها کمکی به بهبود و یا شفای این بیماری ها نمی کند بلکه عوارض جانبی زیادی را به بیمار تحمیل می کنند. این درحالی است که داروهای فرامولکولی قادرند سیستم ایمنی که از تعادل خارج شده است را به تعادل اولیه بازگرداند و به مرور زمان سیستم دفاعی بدن، در سایه آرامش موجود، می تواند به بازسازی بافت های آسیب دیده بپردازد. افرادی که تحت درمان داروهای طب رایج هستند نیز می توانند از پزشکی فرامولکولی بهرمند شوند در اینجا لازم است تا مدت ها برحسب شدت بیماری، هردو سیستم درمانی با هم بکارگرفته شود و تحت شرایط مناسب و به تدریج، داروهای فرامولکولی جایگزین داروهای طب رایج شوند. تجربه ۲۰ ساله در این مرکز نشان می دهد تا حدود ۶۰ درصد افرادی که دچار بیماری های اتوایمیون هستند می توانند شفای کامل را در طولانی مدت تجربه کنند و ۴۰ درصد باقی مانده می توانند بدون عارضي جانبی کنترل مناسبی روی بیماری خود داشته باشند و دوز داروهای شیمیایی را کاهش دهند.

خلاصه سوابق آموزشی، پژوهشی و حرفه ای دکتر کامران جلالی
- فارغ التحصيل رشته پزشكي از دانشکده پزشكي دانشگاه آزاد واحد پزشکی تهران در اسفندماه ۱۳۷۵.
- مطالعه و تحصيل هوميوپاتي از سال ۱۳۷۲ تا ۱۳۷۵ زير نظر دكتر مسعود ناصري.
- دريافت درجه علمی ديپلماي هوميوپاتي از مركز علوم هوميوپاتي، دانشگاه اروميه.
- عضویت در انجمن هوميوپاتي ايران .
- عضویت درمجمع بين المللي پزشکی هوميوپاتي (LMHI)
- ابداء روش PRP+ درمان معجزه آسای ریزش مو به از طریق تلفیق پزشکی مولکولی و فرامولکولی.
- بيش از ۱۷ سال سابقه فعاليت جدي در زمينه هوميوپاتي و فرامولکولی و معالجه بيش از پانزده هزار بيمار.
- دریافت مدرک دکترای تخصصی هومیوپاتی و فوق دکترای طب هومیوپاتی با ارائه اثبات داروی سوپر پلی کرست Nat-sep برای نخستین بار در دنیا.
- همکاری با مرکز تحقیقات علوم زیستی و پزشکی ابن سینا وابسته به بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایران
تاسیس مرکز آموزش هومیوپاتی ایران "ماها".
- نماينده و عضو هيئت علمي دانشگاه بين المللي بركلي.
- راه اندازی آموزش اینترنتی (e-learning) برای همه دوره های آموزش هومیوپاتی از دوره مقدماتی تا پیشرفته.
- تدوین و ارائه برنامه آموزشی پزشکی فرامولکولی به وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی جهت تصویب وبه راه اندازی این رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد.
- اختراع دستگاه ساخت داروهای فرامولکولی با شیوه قابل برنامه ریزی و ساخت داروهای سوپرساکاسد.
می توانید از طریق پیامک با شماره ۲۲۸۰۰۷۰۵ مشاوره داشته باشید.
شماره فکس : ۲۲۸۰۰۷۱۵

حضور جناب دکتر جلالی در برنامه خونه خوبه شبکه ۳ سیما و شرح توضیحاتی در مورد استعداد به بیماری، تاثیرات عوامل روحی در مبتلا شدن به انواع بیماری و درمان ایده آل

مطب پزشکان تهران، اصناف و مشاغل تهران