دکتر محسن عباسی متخصص جراحی فک و صورت

  • 02186082847
  • تهران- تهران، خیابان جردن، بین جهان کودک و میرداماد، پلاک 88، ساختمان نگین، واحد 208
- جراحی فک و صورت:
در مواردی که به روابط فک ها با هم هماهنگ نباشد، مثلاَ فک بالا عقب یا فک پایین جلو باشد، می توان با جراحی این مشکل را به طور کامل حل نمود.
در روش جراحی ما مدت زمان جراحی به حداقل کاهش یافته و پس از جراحی حداکثر ۱ تا ۲ هفته دهان بسته می شود و بیمار بعد از ۲ هفته می تواند به فعالیتهای روزانه خود بازگردد.
۲- جراحی بینی:
مواردی که با جراحی بینی به خوبی اصلاح می شوند شامل، قوز بینی، بزرگ بودن نوک بینی، انحراف تیغه، زاویه نامناسب نوک بینی و … می باشند. در روش های جدید جراحی حداقل دستکاری بر روی بینی انجام شده تا بافت و ساختار بینی ضعیف نشود.
۳- ایمپلنت:
بدون شک بهترین جایگزین دندان از دست رفته، ایمپلنت می باشد. به کمک ایمپلنت، زیبایی و جویدن به طور کامل اصلاح می شود.
در کلینیک ما با استفاده از برندهای طراز اول دنیا، در حداقل زمان ممکن و با کمترین درد و ناراحتی درمان ایمپلنت انجام می شود. در تکنیک های جدید همزمان با کشیدن دندان ایمپلنت گذاشته شده و بلافاصله روکش موقت روی آن نصب می شود.
شعار ما: ایمپلنت یکبار برای همیشه
۴- ژل و بوتاکس:
به کمک بوتاکس خطوط اخم و چین های ایجاد شده در ناحیه پیشانی و دور چشم به صورت کامل از بین رفته و پوست کاملاَ صاف و شاداب می شود.
ما با استفاده از بوتاکسهای ۱۰۰ واحدی مدت زمان باقیماندن اثر بوتاکس را به حدود ۸ ماه افزایش داده ایم.
به کمک ژل یا فیلر فرورفتگیها و خطوط عمیق روی صورت پر شده و ظاهر بیمار بسیار جوانتر می شود. ژل های غیر استاندارد می توانند به شدت آسیب رسان باشند.
در کلینیک ما از معروفترین برندهای ژل و بوتاکس استفاده می شود.
۵- دندانهای نهفته:
تمامی دندانهای نهفته باید قبل از سن ۳۰ سالگی خارج شوند. در غیر این صورت احتمال تشکیل کیست یا تومور در اطراف آنها وجود دارد.
جراحی دندان عقل با کمک تکنیکهای بی حسی و جراحی تخصصی، کاملاَ بدون درد بوده و در زمان کمتر از ۱۰ دقیقه انجام می شود.
۶- پاتولولوژی:
کیست ها و تومور های فکی باید به سرعت جراحی شوند تا از گسترش آنها جلوگیری شود. در مواردی که این ضایعات کوچک باشند، به راحتی در مطب قابل درمان هستند و در مواردی که بزرگ باشند، در اتاق عمل و زیر بیهوشی جراحی می شوند.