دکتر مجید نداف کرمانی فوق تخصص جراحی پلاستیک

  • 02122134934
  • تهران- تهران، سعادت آباد، بالاتر از میدان کاج، خیابان نهم، پلاک 1، طبقه 2، واحد 10
کوچک کردن سینه
سینه های بزرگ و آویزان سبب بروز مشکلات متعددی در زنان می شود. در جراحی کوچک کردن سینه، برداشتن چربی ، بافت غددی، و پوست از سینه بیمار را به سینه های خوش فرم و سفت تر و سایز سینه متناسب با بدن او می رساند.

پروتز سینه
یکی از شایع ترین جراحی ها روی سینه عمل پروتز سینه می باشد که هر ساله در سراسر دنیا زنان بسیاری تحت این عمل قرار گرفته و نتایج مطلوبی را کسب می کنند. تا حدی می توان مشکلات ناشی از بارداری، کاهش وزن، افزایش سن را به کمک این عمل جبران نمود. حل مشکلاتی نظیر اختلاف شکل دو سینه، عدم تقارن و بد فرمی مدت بهبودب بیمار دراین عمل 1 تا دو هفته است و برشی که در این عمل استفاده می شود 4 تا 6 سانتی متر و در چین زیر سینه است و کاملا با پوشیدن هر لباسی می توان آن را مخفی نگه داشت.

لیفت صورت
عمل لیفتینگ صورت می تواند روند پیری پوست را به تعویق انداخته و خستگی و افتادگی را از چهره شما حذف کند. در عمل لیفتینگ صورت چربی های اضافی برداشته می شود، عضلات زیرین پوست سفت می شود و پوست صورت و گردن کشیده خواهد شد که نتیجه آن از بین بردن چین و چروک و بازگرداندن جوانی و شادابی برای پوست شماست.چگونه می توانم در ایران جراح پلاستیک واقعی را پیدا کنم؟

خوشبختانه وزارت بهداشت درمان و اموزش پزشکی فهرست پزشکانی که فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی هستند را در سایت رسمی انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی به ادرس www.plasticsurgeons.ir قرار داده است.شما می توانید با مراجعه به این سایت جراح پلاستیک واقعی را انتخاب و با اطمینان خاطر جهت عمل جراحی زیبایی اقدام نمایید.

دکتر مجید نداف کرمانی پس از طی دوره پزشکی عمومی و تخصص جراحی عمومی دوره 3 ساله فوق تخصصی جراحی پلاستیک و ترمیمی را در دانشگاه شهید بهشتی در بهترین مرکز جراحی پلاستیک ایران گذرانده و عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران می باشد.