بای لاین - شعبه 2

  • 07136266715
  • 07136266144
  • شيراز- ستارخان، روبروی ولیعصر، ساختمان خضرا 1، طبقه 4، واحد 41
بای لاین - شعبه 2 شیراز
آیا می دانید درون هر فرد چاق یک فرد خوش اندام وجود دارد؟

با استفاده از بای لایـن دیگر نیازی به انجام ورزش های سنگین نیست نیم ساعت استفاده از دستگاه های شبیه ساز ورزشی بای لایـن که به وسیله کامپیوتر برنامه ریزی و کنترل می شود ، برابر است با 2 ساعت فعالیت ورزشی سنگین .

دراز بکشید ، آسوده باشید و لاغر شويد !

بای لاین
بای لاین یک سازمان بزرگ جهانی است که با کمک دستگاه های پیشرفته خود گام های بزرگی را برای لاغر شدن و ادامه زندگی توام با سلامتی را برای خانم ها به ارمغان آورده است.
برنامه های بای لاین برای وزن و تناسب اندام بر اساس سه عامل پایه گذاری شده است:

تمرینات بای لاین با دستگاه شبیه ساز کامپیوتری
تغذیه
تمرینات ذهنی
بای لاین علاوه بر رژیم های غذایی مخصوص و نرمش ها، با روح و ذهن شما نیز در قالب یک برنامه آموزشی سبک در ارتباط خواهد بود، رژیم غذایی باعث کنترل وزن، نرمش ها باعث فرم گرفتن اندام و تمرینات روحی، کمک خواهند کرد تا شما انگیزه لازم را جهت کاهش موفقیت آمیز وزنتان بدست آورده، سلامت و زیبا باقی بمانید.
در اتاقهای تمرینات شبیه ساز کامپیوتری بای لاین یک دستگاه بصورت اختصاصی برای هر فرد نصب شده و مورد استفاده قرار می گیرد و شما میتوانید شخصا فعالیت عضلات خودتان را کنترل نمایید با استفاده از شبیه ساز کامپیوتری و ترکیب آن با نرمش های روازنه، متوجه خواهید شد که در طول یک دوره زمانی کوتاه به موفقیتهای خیره کننده ای دست یافته اید.
نیازی نیست که در برنامه غذایی روزانه و همیشگی خود تغییرات زیادی ایجاد کنید. بلکه به سادگی و با ایجاد تغییرات جزئی، بطوری که غذا خوردن به اندازه قابل قبول بصورت عادت و شیوه زندگی شما تبدیل شوند، حل خواهد شد. سیستم بای لاین به گونه ای طراحی شده که هرکسی حتی اگر حس کند که نیازی برای بهبود و پیشرفت دارد، بتواند از آن بهره مند شود. بطور کلی یک اندام خوش فرم یعنی یک بدن سلامت، زیبا و دید مثبت تر و شادتر به زندگی. زیرا هر خانمی ميداند که یک اندام خوش فرم و خوش تراش چقدر فوق العاده به نظر خواهد رسید. خانم ها در هر سن و از هر طبقه اجتماعی به بای لاین مراجعه می کنند و همه آنها هم در جهت رسیدن به یک اندام ایده آل علاقه مشترک دارند.
طراحی و ساخت دستگاه شبیه ساز کامپیوتری بای لاین نتیجه سالها تحقیق کارشناسان و متخصصان در این زمینه بوده و از هر دستگاه مشابه دیگری پیشرفته تر است این دستگاه برای تمامی قسمتهای بدن طراحی شده و می تواند خود را با نیازهای هر فرد متقاضی برای داشتن اندام مناسب و یا حفظ اندام موجود منطبق نماید.

ویژگی های بای لایـن:

افزایش انرژی
بهبود جریان خون
کارائی و اثر بخشی عضلات
فرم دهی عضلات
بهبود افتادگی پوست وعضلات نقاط مختلف صورت
تحریک آنزیم های چربی سوز
افزایش سلامتی و شادابی
ما به شما ثابت خواهیم کرد که آنچه در مورد بای لایـن شنیده اید حقیقت دارد:

1. با یک جلسه مشاوره و تمرین شما می توانید تمام اطلاعات لازم را در مورد سیستم زیبایی بای لاین دریافت دارید. پس از آن با توجه به نیازهای خود تصمیم مناسب را بگیرید.
2. بای لاین خود را متعهد میداند جلب رضایت شما را جهت رسیدن به نتایج مورد توافق تامین نماید.
3. خانم هایی که امروزه به بای لاین مراجعه می نمایند اغلب فرزندان مادرانی هستند که سال ها قبل با این سیستم آشنا و از آن استفاده می کردند.

بدون جراحی ، اشعه ، تزریق و هرگونه عوارض جانبی

مشاوره رايگان