درمانگاه دامپزشکی آریا وت

  • 07136241163
  • 07136241876
  • شيراز- تاچارا، نرسیده به کوچه 8، جنب بنیاد فرزانگان
درمانگاه دامپزشکی آریا وت شیراز
فروش حیوانات خانگی ، اگزوتیک و پرندگان زینتی
جراحی . معاینه . پت شاپ . آرایشگاه
دارای بخش های : داخلی ، جراحی ، رادیولوژی ، دندانپزشکی ، پانسیون حیوانات خانگی ، آمبولانس دامپزشکی ، بخش مشاوره و تربیت حیوانات خانگی زیر نظر مربی بین المللی
درمانگاه دامپزشکی آریا وت شیراز اینستاگرام درمانگاه دامپزشکی آریا وت : Ariya_vet_clinic

درمانگاه شبانه روزی سینوهه کانال تلگرام آریا وت : ariyavetclinic

مجموعه کلینیک های دامپزشکی آریا وت در سال 1387 ، با هدف کمک به حیوانات خانگی و ارتقا سطح بهداشتی و درمانی حیوانات درجزیره کیش آغاز به کار نمود. این درمانگاه با مدیریت دکتر بهرام سبوکی در طی فعالیت 4 ساله خود علاوه بر خدمات درمانی حیوانات خانگی ، همکاری مستمری در زمینه پیشگیری ودرمان حیوانات حیات وحش ، با اداره محیط زیست و باغ وحش جزیره کیش داشته است. همچنین در سال 91 این مجموعه در راستای رشد خود ، افتخار همکاری با جناب آقای دکتر مجتبی چهاربرادری متخصص بیماری های داخلی حیوانات خانگی از تهران را داشته و موفق به تأسیس یک درمانگاه کاملا تخصصی با کادری مجرب در شیراز گردیده است. این مرکز کما اینکه یک مرکز کاملا خصوصی می باشد علاوه بر خدمات درمانی ، اهتمام ویژه ای به مسئله فرهنگ سازی ، آموزش و حمایت از حقوق حیوانات دارد.

از جمله دستاورد های علمی این درمانگاه می توان به تألیف سه جلد کتاب در زمینه بیماری دیابت ملیتوس در سگ و گربه ، فیزیولوژی و بیماریهای دستگاه تناسلی خرگوش ، اصول درمان و بیماری های خوکچه هندی و شرکت درهمایش های داخلی و خارجی متعدد اشاره کرد.

حضور کادری مجرب شامل : متخصص داخلی ، دامپزشکان باتجربه ، پرستاران دلسوز وبا توجه به امکانات تشخیصی موجود، این مرکز را به عنوان یکی از مراکز جامع تشخیصی و درمانی در جنوب کشور تبدیل کرده است و همه روزه موارد مبهم تشخیصی و اورژانس از شهرستان ها و کلینیک های مختلف به این درمانگاه ارجاع داده می شود .