اینترنت پرسرعت های وب

  • 1565
  • شيراز- خیابان قصردشت ، حد فاصل عفیف آباد و ولیعصر ، ساختمان خشکبار تفرشی ، طبقه اول
اینترنت پرسرعت های وب شیراز
شركت داده گستر عصر نوین، به عنوان یکی از شرکت های وابسته به سازمان گسترش صنایع ایران، در سال ۱۳۸۲ فعاليت خود را در زمينه ارائه خدمات دسترسی به اینترنت و برقراری ارتباط با شبکه‌های محلی و جهانی در ایران آغاز نمود. در مدت كوتاهي، با واگذاری این شرکت به بخش خصوصی در سال ۱۳۸۸ ،بر اساس سیاست های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، به منظور شتاب بخشیدن به رشد توسعه، ‌افزایش رقابت پذیری در سطح ملی و افزایش سهم بخش خصوصی، گستره فعاليتهاي خود را توسعه بخشيده و اكنون در تمام استان های کشور و در بیش از ۸۰۰ مرکز مخابراتی، سرويسهاي مختلف شبكه (Broadband,… ،dialupVOIP ،ADSL ،VPN )را ارايه مي نمايد.

در حال حاضر شركت داده گستر عصر نوین بعنوان اولین و تنها شرکت دارنده پروانه توزيع پهناي باند اينترنتي کشوری (ISDP) و همچنین یکی از ۱۱ شرکت دارنده پروانه ندا (PAP)در زمره يكي از بزرگترين شركتهاي صنعت ITدر كشور مشغول به فعاليت بوده و همگام با پيشگامان اين صنعت تلاش مي نمايدتا همواره با استفاده از جديد ترين تكنولوژي هاي روز و با سرمايه گذاري مناسب خدمات قابل قبول و متمایزی را ارائه نماید. شبکه سراسری شرکت داده گستر عصر نوین به عنوان بزرگترین شبکه یکپارچه کشوری، نه تنها به منظور ارایه خدمات سرویس اینترنت پر سرعت، بلکه به عنوان یک شبکه وسیع مبتنی بر IP در سطح کشوری و با پوشش بیش از ۲۹ استان و ۷۷۴ مرکز مخابراتی، طراحی و اجرا گردیده است.

اين موفقيت مرهون تلاش كارشناسان اين شركت در جهت شناخت نيازهاي IT ،شناخت امكانات مخابراتي کشور و همچنين تحقيق و پژوهش در زمينه ارايه پيشرفته ترين راهکارهای ارايه خدمات برای دسترسی به اینترنت، مکالمه‌ی تلفن بین‌المللی، خدمات مرکز داده‌ها همچون میزبانی وب، اشتراک فضا، سرور اختصاصی و ... ، مي باشد.