گروه تولیدی درب ضد سرقت دیدنی ها

  • 07138388480
  • 07138388171
  • شيراز- چهار راه ریشمک ، مجتمع امیرکبیر، واحد ۱۲۰
گروه تولیدی درب ضد سرقت دیدنی ها شیراز
گروه تولیدی درب ضد سرقت دیدنی ها ارائه دهنده درب های ضد سرقت ساختمانی می باشد که فعالیت خود را از سال ۸۸ آغاز کرده و در راستای توسعه صنعت استان فارس از سال ۹۳ تولید درب ضد سرقت ایرانی (طرح ترک) را در جنوب کشور سرلوحه کار خود قرار داده است.

تنوع بسیار زیاد محصولات گروه تولیدی دیدنی ها یکی از دلایل پیشی گرفتن این شرکت از سایر رقبا شده است.

ویژگی های فنی درب های ضد سرقت دیدنی ها :

نوع ورق: در ساخت تمامی درهای ضد سرقت دیدنی ها ورق فلزی با ضخامت ۱٫۵ میلی متر به کار گرفته شده که از نوع D.K.P می باشد. این محصول ویژه درهای ضدسرقت تولید گشته و دارای خواصی از جمله پوشش دهی هرچه بهتر فلز با رنگ الکترواستاتیک می باشد تا در گذر زمان دچار ریزش و ورآمدگی رنگ نگردد.
میزان ورق: سرتاسر بخش داخلی کلاف درهای ضدسرقت دیدنی ها با ورق یک تکه و بدون برش پوشانده شده که با ۶ عدد قید عرضی فلزی تقویت و مستحکم گردیده اند.
نوع عایق: فضای داخلی مابین دو طرف پانل در بطور کامل با فوم پلی استایرن به ضخامت ۴۰ میلی متر پوشانده شده که به منظور جلوگیری از نفوذ صدا و همچنین سرما و گرما بهترین عایق است.
رویه در: رویه های بکار رفته از جنس MDF با ضخامت ۸۰ میلی متر بوده که با روکش های زیبا و طبیعی چوب از جمله راش، گردو، ملچ و غیره ارائه می گردند.
نوع رنگ: رنگ به کار رفته در بخش های فلزی درهای ضد سرقت دیدنی ها از جمله چهارچوب از نوع الکترواستاتیک و از مرغوب ترین و مقاومترین نوع در برابر خش پذیری انتخاب گردیده است و به جهت زیبایی دو چندان بصورت مات اجرا می گردد.
یراق آلات: شامل دستگیره خارجی و داخلی درکوب و دستگیره شب بند از جنس برنج و یا زاماک با کیفیت عالی ( برخلاف نمونه های آلومینیومی و یا پلاستیکی آبکاری شده موجود در بازار) به صورت توپر و سنگین با آبکاری مرغوب تهیه می گردند.
سیستم قفل: در قسمت پشت لنگه درهای ضد سرقت دیدنی ها (طرف لولا) ۴ عدد زبانه استوانه ای فلزی (به قطر ۱٫۵ سانتی متر) بصورت دوتایی و در ۲ مکان با چهارچوب درگیر می شوند. در قسمت جلو (طرف دستگیره) یک عدد قفل ۳ زبانه در بالا و یک عدد در پایین با سیلندر استاندارد از نوع KALE ترکیه و دارای محافظ استیل با ضخامت ۱۵ میلی متر جهت عدم دسترسی به سیلندر به هنگام سرقت بکار گرفته شده است. همچنین در حد فاصل این دو قفل یک عدد قفل شب بند مخفی تعبیه شده است.(به صورت دلخواه)
گارانتی: تمامی درهای ضد سرقت دیدنی ها دارای ۵ سال گارانتی عملکرد یراق آلات می باشند.