کیش چوب (بازرگانی مستجابی)

  • 07136276377
  • شيراز- خیابان قصردشت ، رحمت آباد ، نبش کوچه ی ۴۵
کیش چوب (بازرگانی مستجابی) شیراز
گروه صنایع چوب کیش با برند تجاری کیش چوب در سال ۱۳۸۲ با سرمایه گذاری بخش خصوصی و با هدف بلند مدت تولید صنعتی و انبوه سیستم های آشپزخانه ، درهای ساختمانی ، مبلمان خانگی و … راه اندازی شد.
بنیانگذاران شرکت ، جزیره کیش را به دلیل موقعیت استراتژیک آن در منطقه برای پاسخگویی به نیاز های داخلی و نیز کشورهای منطقه برگزیدند و بزرگترین و پیشرفته ترین مرکز تولید مصنوعات چوبی را در منطقه خاورمیانه به مساحت بیش از ۲۰۰۰۰۰ متر مربع برپاکردند.
شرکت کیش چوب دارای گواهینامه استاندارد بین المللی از TÜV آلمان می باشد .کلیه محصولات این شرکت مطابق با استانداردهای DIN and EN اروپا و با بهره گیری از جدید ترین فناوری و ماشین آلات مدرن آلمانی تولید می شود.
صنایع چوب کیش تنها تولید کننده صنایع چوبی در خاورمیانه و آسیا می باشد که موفق به دریافت جایزه ی بین المللی ” عقاب طلایی ” کیفیت و پرستیژ Eurpe 2010 از اسپانیا به خاطر مدیریت موفق و کارآمد ، گردیده است.
همچنین ۲ سال پیاپی در سالهای ۱۳۸۵ و ۱۳۸۶ به عنوان برترین تولید کننده ی کابینت در کشور شناخته شده است و لوح زرین و تندیس بلورین برترین تولید کننده را از نمایشگاه بین المللی HOFEX دریافت نمود.