آبمیوه های طبیعی دلوس

  • 07132317360
  • شيراز- خیابان اردیبهشت غربی ، ساختمان مسیح ، طبقه سوم
آبمیوه های طبیعی دلوس
آبمیوه های طبیعی حاوی تکه های میوه
در 10 طعم متنوع

گروه بازرگانی پارس پاسارگاد
نماینده انحصاری دلوس در ایران

شماره ثبت : 16128
زمینه فعالیت : صادرات ، واردات ، توزیع و پخش مویرگی کالا
تاریخچه : با توجه به داشتن سایر دفاتر خود در حوزه کشور های حاشیه خلیج همیشه فارس و همچنینن کشورهای آسیای میانه در مقوله صادرات کاملا فعال بوده و انواع گروه کالاها را
بر اساس سلیقه و درخواست مشتریان و همچنین تحقیقات بازار صادر می نماید . انواع مواد اولیه غذایی ، شیمیایی ، ساختمان و همچنین انواع کالاهای پروسس شده شامل این مجموعه میباشد.
در زمینه واردات نیز به عنوان وارد کننده انحصاری محصولات مختلف غذایی از کشورهای مختلف فعال می باشد. با توجه به ارتباطات خوب و گسترده ،گروه های مختلف کالایی را نیز جهت سایر شرکت ها و تولید کنندگان وارد می نماید .
شرکت پخش پارس پاسارگاد نیز به عنوان زیر مجموعه این گروه در استان پهناور فارس کالاهای مختلف وارداتی این مجموعه و همچنین سایر واردکنندگان و تولیدکنندگان را به صورت مویرگی و با حس امانتداری و دقت تمام پخش می نماید .
این مجموعه جهت ارائه بهترین خدمات و به منظور بروزرسانی کلیه امکانات فیزیکی ، امکانات فنی و علمی پرسنل و همچنین جهت رسیدن به اهداف والای خود طبق خط مشی تعریف شده تمام تلاش خود را مبذول نموده و بر اساس استانداردهای مطرح دنیا پیشتاز می باشد. دستیابی به تاییدیه استاندارد های ISO10002 و ISO 9001 و HACCP خود دلیلی بر این امر می باشد.