کارواش تلفنی نانو پیک

  • 07132288880
  • 09307129250
  • شيراز- خیابان ابریشمی، پلاک 136، طبقه دوم، واحد 1
کارواش تلفنی نانو پیک شیراز
سهامی خاص - شماره ثبت 45974

در مکان شما - بدون مصرف آب - بدون اتلاف وقت

کارواش تلفنی نانو پیک

نهایت تمیزی و درخشندگی خیره کننده خودرو را بدون اتلاف وقت و انرژی با ما تجربه کنید.

enlightened با ارسال عدد 1 به شماره 09307129250 کد اشتراک دریافت کنید.

مزیت استفاه از کارواش بدون آب شرکت نانو پیک :

ما فرصت بی نظیری را برای شما فراهم نموده ایم تا با استفاده از سرویس سیار کارواش بدون آب ، به راحتی ، در هر زمان و مکان ، بدون آنکه نیاز به مصرف آب ، سوخت ، هدر دادن وقت ر ترافیک شهر و حتی حرکت وسیله نقلیه خود داشته باشید ، بدون بر جای گذاشتن کوچکترین اثر آلودگی و مواد زائد ، بدون ایجاد سر و صدا و بر هم زدن آرامش محیط ، ضمن دستیابی به خودرویی با ظاهر نمایشگاهی ، فرصت بیشتری برای گذراندن وقت در کنار خانواده و دوستان یا رسیدگی به کسب و کار خود داشته باشید . همراه شدن با سرویس سریع ، متنوع و همه کاره این شرکت به معنی تمیزی و درخشندگی بیشتر خودرو همراه با محافظت طولانی مدت و در عین حال پرداخت هزینه و صرف وقت کمتر و ذخیره هزاران لیتر آب با ارزش است .

کیفیت محصولات مورد استفاده :

ما با بهره مندی از آخرین و ایمن ترین تکنولوژی محصولات کارواش بدون آب که بالاترین استاندارد های جهانی کیفیت صنعتی ISO 14001:2004 و BS EN ISO 9001:2008 را در محصولات مراقبتی خودرو و سازگار با محیط زیست داراست ، نه تنها بهترین کیفیت نمایشگاهی را ارائه می کنیم بلکه با جلوگیری از ورود آب آلوده به زمین ، همزمان به نجات آن نیز کمک می کنیم .

مشتری مداری :

فراتر از تکنولوژی روز دنیا ، باور داریم که حسن اعتماد شما بزرگترین سرمایه ماست . بنابراین با اعتقاد به اصل مشتری مداری همه تلاشمان را بکار گرفته ایم تا با مدیریت صحیح و نظارت دقیق بر انطباق خدمات ارائه شده از سوی ما با خدمات درخواست شده ، رضایت خاطر شما عزیزان را به بهترین شکل جلب نمائیم.