رستوران و فست فود و شهربازی بام الغدیر

  • 02537700465
  • 09127579020
  • قم- خیابان آیت اله مرعشی نجفی، مجتمع تجاری الغدیر، طبقه دوم
رستوران و فست فود و شهربازی بام الغدیر قم

مجموعه سرگرمی تفریحی "بام الغدیر" واقع در طبقه فوقانی مجتمع تجاری الغدیر در مرکز شهر مقدس قم و در نزدیک ترین فاصله با حرم مطهر حضرت معصومه (س) قرار دارد. بام الغدیر دارای دو بخش مجزای پذیرایی و تفریحی است.
واحد پذیرایی
در این بخش مجموعه کاملی از امکانات پذیرایی از مهمانان شامل رستوران، دیزی سرا، فست فود، کافی شاپ، آبمیوه و بستنی وجود دارد که انواع خدمات پذیرایی را برای شما و مهمانان عزیزتان فراهم آورده است. در رستوران بام الغدیر انواع غذاهای ایرانی، عربی و برخی کشورهای دیگر ارایه می گردد که با بهترین کیفیت و تازه ترین مواد اولیه توسط آشپز بسیار ماهر طبخ و آماده سازی شده و توسط کادر خدمات رستوران در فضایی شیک و آرام ارایه می شود تا بتوانیم خاطره شیرینی برای شما و خانواده و مهمانان شما ایجاد و لذت استفاده از این رستوران را در خاطره شما ثبت نماییم.
دیزی سرای این مجموعه با ارایه دیزی سنتی و خوشمزه ایرانی خاطره دورهمی های خانوادگی و طعم دیزی سنتی را برای شما زنده می نماید.
فست فود
برای در کنار هم قرار گرفتن سلیقه های مختلف یک خانواده در یک دورهمی خاطره انگیز و امکان ارایه انواع غذاها، فست فود بام الغدیر با سرآشپز بسیار ماهر و باتجربه با منوی متنوع شامل انواع پیتزا، لازانیا، سیب زمینی و قارچ سرخ کرده، انواع سالادها و نوشیدنی ها به ارایه سرویس می پردازد.
کافی شاپ
کافی شاپ بام الغدیر با منوی کامل از انواع نوشیدنی های سرد و گرم، میزبان جلسات کاری و ملاقات های دوستانه شماست. انواع قهوه ها، شیک ها، انواع کیک ها، ساندویچ ها، ... و چیپس و پنیر در منوی کافی شاپ بام الغدیر گردآوری شده است تا شما را در یک پذیرایی کامل و بی نقص از مهمانان یاری کند.
چایخانه سنتی
علاقه به نوشیدن چای در ایران از دیرباز، تبدیل به سنت و سبک پذیرایی خاصی نزد ایرانیان شده تا جایی که آماده کردن و پذیرایی با چای معیار سنجش مهمان نوازی بین ایرانیان گردیده است. چای برای ما ایرانیان یادآور دورهمی های گرم خانوادگی و دوستانه است. با توجه به این نکته مجموعه پذیرایی بام الغدیر اقدام به راه اندازی چایخانه ویژه ای نموده است. بهترین و تازه ترین چای از انواع ایرانی و خارجی با رعایت اصول ویژه دم نمودن چای در ظروف سنتی و خاطره انگیز در کنار محیط آرام و دلنشین تداعی کننده همان طعم و رنگ و عطر چای های سنتی در ذهن شما خواهد بود. انواع دمنوش های گیاهی و طبیعی هم از دیگر نوشیدنی های چایخانه سنتی بام الغدیر است تا بتوانید از فواید دارویی این دم نوش ها برای سلامت خود نیز بهره مند گردید.
آبمیوه و بستنی
آبمیوه یک نوشیدنی طبیعی و کامل، مفید و با وجود انواع میوه ها جوابگوی طیف گسترده ای از سلیقه ها است. آبمیوه های بام الغدیر با استفاده از میوه های تازه و با کیفیت تهیه شده و بدون مواد افزودنی و کاملا طبیعی ارائه می گردد.
همچنین انواع بستنی های سنتی و میوه ای با طعم های گوناگون نیز در این بخش قابل تهیه می باشد.

رستورانهای قم