مجتمع گردشگری بابا قدرت (رستوران باباقدرت)

  • 05133440803
  • مشهد- انتهای بازار امام رضا (علیه السلام) ، میدان ۱۷ شهریور ، بلوار صدر ، نبش صدر ۱۶
مجتمع گردشگری بابا قدرت مشهد (رستوران باباقدرت)

اگه مسافر شهر مشهد هستین و دوست دارین یه وعده غذایی بی نظیر توی یه مجموعه تاریخی نوش جان کنین، سری به "مجتمع گردشگری باباقدرت" بزنین. "مجتمع گردشگری باباقدرت" بنائیه متعلق به دوران قاجار و با قدمتی بیش از دو قرن که توسط استادکاران معمار و هنرمند ایرانی ساخته شده. این اثر ارزشمند در سال ۱۳۸۰ توسط سازمان میراث فرهنگی به عنوان یکی از آثار ملی به ثبت رسید. این مجتمع شامل رستوران سنتی، چایخانه سنتی و بازارچه سنتی میشه و ۴ گواهینامه بین المللی از کشور انگلستان در زمینه خدمات توریسم و رستوران داره.
این رستوران شلوغ و شناخته شده کیفیت غذایی خیلی خوبی داره و بیشتر اهالی مشهد مهمونای خیلی عزیز و البته سخت پسندشونو به این رستوران دعوت می کنن . توصیه می کنیم به این رستوران سر بزنین و از غذاش لذت ببرین .

به تازگی این مجمع گردشگری در تهران (پاسداران) سفره خانه ای زیبا و خاطره انگیز در فضایی ترکیبی (سنتی و مدرن ) تاسیس کرده که پذیرای مهمانان و ساکنین شهر تهران است. در بین رستوران ها و سفره خانه های زیادی که توی شهر وجود دارن، "سفره خانه باباقدرت" یکی از بهترین گزینه هاست که چهار گواهینامه بین المللی از کشور انگستان در زمینه خدمات توریسم و رستوران داره.

رستوران های مشهد ، اصناف و مشاغل مشهد