پارک آبی سرزمین موج های خروشان

  • 05135144000
  • مشهد- بلوار وکیل آباد، ابتدای جاده شاندیز
پارک آبی سرزمین موج های خروشان مشهد

سرزمین موج های خروشان بزرگ ترین مجموعه آبی سرپوشیده در جهان در مساحتی بالغ بر ۶۰،۰۰۰ متر مربع در یکی از بهترین و استراتژیک ترین مراکز تفریحی و گردشگری ایران واقع در مشهد - کیلومتر ۲ جاده شاندیز قرار گرفته است. این مجموعه تنها پارک آبی همزمان در ایران بوده که توانایی پذیرایی همزمان از بانوان و آقایان گرامی را داراست.در حال حاضر بیش از ۶۰ سرسره مدرن و هیجان انگیز با به روزترین نقشه ها و طرح های جهانی در مجموعه نصب می باشد. ۱۱،۰۰۰ کمد تک آماده تجربه لذت روزی فراموش نشدنی را برای آقایان و ۷،۰۰۰ کمد تک مجزا آماده پذیرایی از بانوان گرامی بصورت همزمان می باشد. ارتفاع سقف هر کدام از پارک های آبی آقایان و بانوان ۴۰ متر بوده و هر کدام از پارک ها دارای ۴ سرسره سقوط آزاد می باشند که شما می توانید برای اولین بار در ایران تجربه ی هیجان و سقوطی متفاوت از ارتفاعی منحصربفرد را داشته باشید.
همچنین سرزمین موج های خروشان دارای ۲۴۸ واحد تجاری در ۲ طبقه می باشد که این مساله سبب ایجاد اشتغال قابل توجه برای شهروندان گرامی گردیده است.
همچنین این مجموعه دارای پارکینگ اختصاصی با ظرفیت بیش از ۳،۰۰۰ اتومبیل در یک شیفت را جهت رفاه حال شهروندان گرامی می باشد.

استخرهای مشهد ، اصناف و مشاغل مشهد