مجموعه تفریحی پارک ساحلی آفتاب

  • 0517114619
  • 09154446502
  • مشهد- بلوار خیام شمالی، میدان بهارستان، جنب الماس شرق
مجموعه تفریحی پارک ساحلی آفتاب مشهد (پارک ساحلی آفتاب) | Aftab Shore Park

این مجموعه یه فضای کاملا متفاوت داره که وقتی یه بار امتحانش کنی واسه همیشه تو خاطرت می مونه.
مجموعه پارک اینجا امکانات هیجان انگیز زیادی داره مثل سرسره سقوط آزادبا ارتفاع ۲۰ و طول ۱۰۰ متر، سرسره سرعت، سرسره آهسته، سرسره پیچ، سرسره دوقلو، چاله فضایی و همچنین استخر موج فضایی مرفه و پرهیجان که برای فراهم کردن ساعاتی خوش آماده میزبان از شماست.
رود خانه ای با طول ۱۷۰ متر و دو تونل سنگی، چشمه جوشان آب که از دل سنگهای غار بیرون میاد، آبشاری خروشان با بیش از ۱۸ متر ارتفاع و استخر مخصوص غواصی (به ارتفاع ۱۲متر) با نمایی طبیعی که یاد آور مناظر زیبای زیر اقیانوسه، از دیگر امکانات این مجموعه است.
بخش استخر بانوان این مجموعه با امکانات خیلی مدرن، یکی از بهترین قسمت های اینجاست که در دو طبقه احداث شده و مجهز به پیشرفته ترین سیستم تهویه است. سرسره پیچ و تونلی، سرسره یو، غار نمک، سونای خشک (مجهز به نور درمانی و رایحه درمانی)، جکوزی، سونای ماسه، حمام آفتاب سونای بخار به همراه نمک های دریایی که برای اولین بار در ایران و در این استخر ساخته شده، جزء امتیازات این مجموعه است.
سالن بدنسازی پیشرفته، سالن ماساژ(ریلکسی،ورزشی،صورت)، سالن یوگا با اساتید مجرب،کلاس های ایروبیک و آب درمانی، اتاق نگهداری موقت کودکان، فست فود و کافی شاپ هم جز امکانات اینجاست که باعث می شه روز خوبی رو در این مجموعه بگذرونین.

استخرهای مشهد ، اصناف و مشاغل مشهد